:format(webp)/nginx/o/2023/10/04/15632699t1hee30.jpg)
Elu24 toimetusele laekus kiri, kus Go3 klient kurdab, et ta ei saa oma lemmiksaateid korralikult vaadata, sest ekraanile ilmuvad veateated. «Viga on ainult kõige vaadatumal ajal ja ainult Kanal 2 osas,» ütleb klient. Go3 esindaja sõnul võib tõrgete põhjus seisneda internetiühenduses.
Elu24 toimetusele tuli kiri Go3 kliendilt, kelle sõnul on tal sama mure juba rohkem kui aasta aega. «Vähe sellest, et Kanal 2 on Go3 avalehel peidetud teisele lehele, on lisaks pidevalt populaarsel ajal, näiteks «Õhtu» saate ajal või «Ma näen su häält» saate ajal error ja ei lase vaadata. Samal ajal kui teisi kanaleid laseb vabalt vaadata,» ütleb mees lisades, et probleemid ilmnevad tal vaid Kanal 2 saadete vaatamisel.
Mehe sõnul on Go3 talle väitnud, et probleem seisneb kehvas internetis, kuid klient vaidleb vastu. «Mul on valguskaabel ja pole kordagi probleeme olnud ei Netflixi ega muuga,» avaldab ta. «Sama probleemi on maininud ka sõbrad, neil tulevad ka veateated.»
/nginx/o/2022/04/28/14513951t1h774a.jpg)
Tehniline meeskond abistaks hea meelega
Go3 turundus- ja PR spetsialist Mike-Richard Koch ütleb, et Go3 on teenus, mis sõltub väga palju heast internetiühendusest – see võib olla üks tehnilise tõrke põhjus. «Mõnikord ei ole tegemist lihtsalt internetikiirusega, vaid mitmete parameetrite kombinatsiooniga nagu internetikiirus, kliendi seade, rakenduse konfiguratsioonid jne. Meie tehniline meeskond abistaks hea meelega, kui me saaks selle konkreetse kliendi andmed, et selle probleemiga tegeleda,» selgitab Koch.
Go3 esindaja kinnitab, et kindlasti ei toimu ühe kanali eelistamist teistele. «Meie soov on pakkuda parimat kasutajakogemust kõikidele klientidele, kes soovivad vaadata meie poolt pakutavaid filmi- ja telekanaleid. Antud juhul oli tegemist ilmselgelt kokkusattumusega, kuna Go3 ei eelista ühtegi kanalit teisele. Seda kinnitab meie Go3 tehnoloogia juht Tomas Sakauskas, et ka tehniliselt ei ole selline asi mitte mingil moel võimalik.»
«Meil on väga kahju, kui antud probleem on juba kliendi sõnul kestnud üle aasta. Sellistel puhkudel soovitame kontakteeruda meie klienditoega, kes saab antud probleemi vastavalt internetile, seadmetele ja muudele teguritele analüüsida ning leida kliendile parima lahenduse,» sõnab Koch.