Skip to footer
Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

MAKSUTERMINALI HÄIRE Helsingis tegutsev lokaal esitas suviste jookide eest klientidele arved sügisel: meil on kahju

Baar. Foto on illustreeriv.

Helsingis tegutseva baari maksuterminali häire valmistas klientidele suure üllatuse. Nimelt võeti raha klientide kontolt suviste jookide eest maha nüüd, varasügisel. «Makseterminal näis normaalselt töötavat, aga raha firma kontole ei laekunud,» kommenteeris baariomanik ajalehele Helsingin Sanomat.

Helsingis, Harju linnaosas asuva baari Kalliohovi makseterminal ei töötanud sel suvel korralikult, mis tähendab seda, et kliendid said suvel joodud jookide eest arved hoopis varasügisel, kirjutab Helsingin Sanomat.

Sel suvel Helsingis Vaasankatu tänaval asuvas baaris Kalliohovi oste sooritanud kliendid on saanud ebameeldiva üllatuse osaliseks. Nimelt baaris kasutusel olnud NETSi makseterminal ei töötanud korralikult ja klientide raha ei jõudnud firma kontole.

Firma omaniku Sang Sammi Tu sõnul avastati probleem septembri alguses: «Makseterminal näis normaalselt töötavat, aga raha firma kontole ei laekunud.»

Nüüdseks on väidetavalt probleem lahendatud, ent lõpptulemusena võetakse klientidelt korraga tasu mitu kuud tagasi sooritatud ostude eest. Baariomaniku sõnul kasutati suvel baaris kahte makseterminali, ent katkiseks osutunud makseterminali väidetavalt siiski vähem kui töötavat masinat.

Helsingin Sanomate andmetel on alates juulist tasunud katkise makseterminali kaudu jookide eest tuhanded kliendid, mis tähendab, et firmast puudu jääv summa on märkimisväärne.

Omanik Sammi Tu nendib, et tal on klientidest kahju ning ütleb, et alates eelmise nädala teisipäevast on tema postkast klientide kaebustega üle koormatud.

«Kui olete püsiklient ja olete iga päev baaris käinud ning nüüd arveldab pank seda summat mitme kuu eest korraga, võib juhtuda, et olete kulutanud rohkem, kui arvasite kulutavat,» lisab omanik Sammi Tu. 

Kommentaarid
Tagasi üles