Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

TOTAALNE EBAÕNN «Marru ajab!» Suveks ostetud roller seisis suurema osa ajast garantiiremondis (1)

Copy
Roller. Foto on illustratiivne.
Roller. Foto on illustratiivne. Foto: Shutterstock

«Kuu aega ootasime seda ja siis saime kuu aega sõita ja roller läks katki,» kurdab ebaõnnestunud ostu teinud Maie, kelle suveks ostetud roller seisis suurema osa ajast garantiiremondis. «Kui meile sai selgeks, et tootel esines tootjapoolne defekt, võtsid meie klienditeenindajad ostjaga ühendust,» selgitas kaupleja esindaja. 

«Ostsime juunis ühe rolleri. Kuu aega ootasime seda ja siis saime kuu aega sõita ja roller läks katki,» kurdab toimetusele Maie (nimi muudetud, toimetusele teada), kes soetas invaliidist pereliikmele K-rauta e-poest ligi 1350 eurot maksnud sõiduvahendi. 

Seejärel läks roller Maie sõnul garantiiremonti, kuid sealt tagasi jõudes sai sellega väidetavalt vaid paar kilomeetrit sõita, kuni sama viga kordus. 

Tagasi üles