Anna-Maria Galojan müüb Kopli kaltsukas oma riideid

Anu Saagim
, peatoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Anna-Maria Galojan Kopli rajoonis asuva Paavli tänava kaltsukas oma riideid müütamas.Käivad filmivõtted - vasakul filmi režissöör Toomas Verrev.
Anna-Maria Galojan Kopli rajoonis asuva Paavli tänava kaltsukas oma riideid müütamas.Käivad filmivõtted - vasakul filmi režissöör Toomas Verrev. Foto: Meelis Tomson

Uskumatu, aga tõsi - politoloog ja Playboy värske kaanestaar Anna-Maria Galojan tabati Kopli Paavli tänava kaltsukas oma vanu riideid müümas ning samal ajal oma kallist Prada telefoni näppimas, kirjutab Trend24.

Asja lähemal uurimisel selgub, et kaltsukas käivad hoopis kultuskirjanik Toomas Verrevi filmivõtted, kus peaosa mängib kultusliku «Sigade revolutsiooni» peategelane Jass Seljamaa. Lisaks Galojanile lööb kõrvalosas kaasa ka tuntud seltskonnafotograaf Meelis Tomson.

«Film valmib koostöös Teip Filmsiga.Tegu pole minu esimese filmi, küll aga esimese kunstilise filmiga. Nimeks on «Vallutajad. Riie teeb mehe»,» pajatab Verrev.

«Film tahab näidata, kuidas inimesi liiga tihti hinnatakse mitte selle järgi, kes nad on, aga selle järgi, mis neil seljas,» selgitab Verrev ning lisab, et lühifilmis lahatakse ka rahvaste sõprust ja rahvusküsimusi.

Samuti kiidab Toomas Anna-Maria andekust nii näitlemises kui ka stiilitajus. Nimelt valis Galojan oma proua Niina rolli jaoks riided ise välja. «Kõik riided võttis kaunitar kaasa kodust. Näiteks kannavad Galojani lilla müts ja kindad Armani kaubamärki,» valgustab Verrev.

Veel lisab režissöör, et skandaalse poliitiku filmi kaasamine käis valutult. «Ega me suurt vaeva tema ärarääkimisega nägema ei pidanud ning töötasugi jäi mõistlikkuse piiridesse.»

Elu24 uuris ka Anna-Maria Galojanilt veel tänagi jätkuvate filmivõtete kohta Kopli kaltsukas.

Galojan oli meediasse lekkinud fotodest ning Trend24 veergudel filmi kohta kirjutatud kommentaaridest nördinud:

«Kahjuks meie mõned meediakanalid üldse ei saa aru ei huumorist ega allegooriatest.
Nimelt on täna filmivõtetelt «Vallutajad » tehtud fotod sisuliselt varastatud, kuna keegi osalejatest ei teadnud, et pildid filmivõttest kuhugi lähevad ning on hiljem väga valesti tõlgendatud.»

Miks Trend24 peaks toimuvat valesti tõlgendama?

Ehk igaüks tõlgendab seda lähtudes oma soovist. Trend24 mõni töötaja unistab vist second hand'ist.

Mis on siis selle filmi mõte tegelikult?

Filmi point on tegelikult selles, et inimene ei muutu, olgu tegemist brändipoega või second hand'iga, käigu Pradas ja Guccis või hoopis milleski muus.

Saab muuta välimust, poseerida maitsetult kokkusobitatud riietes, tippmeikar Loore Härmat võib teha ikka õige meigi «siniste lauvärvidega» ja erkroosa suuga, et hiljem on seda raske maha saada, ennast peeglis raske ära tunda, aga sisult midagi ei muutu.

Miks nõustusid sellise rolliga Toomas Verrevi filmis?

Ükski amet ega väljanägemine ei alanda inimest, kui ta ise pole alandlik. See oli minu sõnum, miks ma nõustusin võtma osa Toomas Verrevi lühifilmis, mitte miski muu.

Kahju, et väga paljud meediakanalid hindavad inimesi nende riietuse või meigi järgi, kuid see tuleneb kodusest kasvatusest ja mitte millestki muust.

Esiteks pole mulle arusaadav, miks mõni portaalike, kes pole isegi ajakirjandusliidu liige, seega ei vastuta oma stoori eest, arvab, et olla second hand'i müüja on häbiväärne. Et tegemist oleks nagu teise sordi inimestega?

Kes on neile andnud õiguse ennast tunda müüjast Ninast paremana ja suhtuda temasse või teistesse filmi kangelastesse üleolevalt? Kas nende kaltsukad ja mädanevad hinged?

Iga amet on auväärt, kui seda tehakse hästi ja korralikult. Nii mõnigi koristaja võib oma tööga saada palju paremini hakkama kui üks ajakirjanik või parlamendi liige.

Muidu soovitaks kõigile suhtuda asjadesse kerge eneseirooniaga, eelkõige ka iseendasse, sest kui ta ei suuda naerda enda üle, siis on lood väga halvad.

Usun, et film tuleb mitte ainult naljakas, vaid ka õpetlik, eelarvamused pöörduvad just nende vastu, kes neid levitab.

Ja lõpetuseks, lugejate huvi rahuldamiseks, kas see lilla, veidike babuljalik müts sinu peas kannab tõepoolest Armani firmamärki?

See müts ja kindad on tõepoolest Emporio Armani firmalt, kuid kuluvad 2008-2009 sügis-talv kollektsiooni. Seega vabandan pettumuse valmistamise pärast nende ees, kes vihjavad läbi lillede millelegi muule ja TAHAVAD ENNAST TRENDIKATEKS PIDADA VÕI NIMETADA. Võiks ikka veidigi moesuundi jälgida või hoopis ennast antitrendiks nimetada.

Vaata ka Meelis Tomsoni tehtud lustakaid kaadreid filmivõtetelt!

Lühikest filmiklippi toimunust näed SIIT.


Kommentaarid
Copy
Tagasi üles