FOTO Uuspõllu lahkumineku reklaamiks pööranud kodumasinate ettevõte sai ühismeedias nahutada. «See on alandav!» (1)

Elu24
Copy
Jan Uuspõld teatab, et tema suhe Brigita Antoniga on läbi.
Jan Uuspõld teatab, et tema suhe Brigita Antoniga on läbi. Foto: Konstantin Sednev / Kollaaž

«Copywriting ehk silmapaistva teksti kirjutamine on turunduse üks olulisemaid alustalasid,» sõnas robottolmuimejaid müüv ettevõte, kes tuli pärast Jan Uuspõllu lahutust välja reklaamiga, mis tekitas nii mõneski pahameelt. «Naist võrreldi koduabilisega...» pildusid mitmed ühismeedias kriitikanooli.

«Jan, kui uut koduabilist vaja, siis siit saab –41%.» Just sellise reklaami avaldas möödunud nädalal sotsiaalmeedias robottolmuimejaid müüv ettevõte Schbot.

Nimelt teatas näitleja päev varem, et tema ligi poolteist kuud kestnud suhe noore kallima Brigita Antoniga on läbi. «Tänaseks olen aru saanud, et minu enam kui kümne aasta jooksul suure töö tulemusena üles ehitatud armastus on endiselt seal, kus on minu laps ja pere,» selgitas Jan Uuspõld toona.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles