ÜLE SAJA EURO TUULDE Bolt Drive'i kaubikut kasutanud tallinlanna: avastasin mitu päeva pärast sõitu, et raha ikka tiksub kontolt maha (4)

Kristiina Reimand
, reporter/toimetaja
Copy
Bolt Drive'i rendikaubik Tallinnas. Pilt on illustreeriv
Bolt Drive'i rendikaubik Tallinnas. Pilt on illustreeriv Foto: Madis Veltman

«Võti jäi autosse ja lõpetasin sõidu – buss korras, kõik korras. Kontrollisin, et uksed lukus – olid. Sõit sai lõpetatud. Vähemalt enda arvates...» Tallinlanna Margit kasutas suuremate asjade vedamiseks Bolt Drive'i kaubikut, kuid paar päeva hiljem ootas teda ebameeldiv üllatus: «Ehmusin, et mis toimub? Võtsin Boldi äpi lahti ja vaatasin, et oi-oi, bussirent on mul kestnud juba 72 tundi!» 

«Meie rakendus saadab kliendile teavitusi, kui uksed on lahti ja mootor on välja lülitatud,» ütleb Boldi pressiesindaja. Firma klenditoe sõnul ei tulnud Margitile teateid sõidu jätkumisest, sest aurorendi eest oli õigel ajal makstud ning hiljem öeldi, et ilmselt puudus naisel kolm päeva internetiühendus.

Veel enne, kui tallinlanna Margit ühel juulikuisel reedel nädalavahetust nautima hakkas, oli tal vaja ära teha veel viimased toimetused ja transportida suuremaid asju.

Iga päev vurab Margit ringi enda isikliku autoga, kuhu aga suur veos peale ei mahu. Appi tuli talle selleks puhuks Bolt Drive, kust saab rentida mugavalt ka suuri busse. Ta lootis, et sõit saab kiirelt ja mugavalt tehtud, kuid täbar olukord, mis tekkis, kummitab teda veel kuu aega hiljemgi.

Kommentaarid (4)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles