Abilinnapea Vladimir Svet märkis, et tänavatele peavad kõik ära mahtuma ning eelkõige tuleb arvestada jalakäijaga. «Üheskoos ettevõtetega saame leida lahendused, kuidas tagada jalakäijate ohutu liikumine. Hooletult pargitud tõukerattad on eriti suureks mureks vaegliikujatele, eakatele ja vankritega lapsevanematele. Analüüsime jooksvalt uuenduste tulemusi ning kaalume, kas ja kuhu võiks edaspidi koostöös teenust pakkuvate firmadega taolist tõukerataste parkimiskorraldust laiendada. Usun, et üheskoos saame tõsta kõnniteedel liikujate ohutust ja parandada seeläbi ühise tänavaruumi kvaliteeti,» lausus Svet.
Sobivad parkimisalad kavandas Tallinna transpordiamet koostöös Tuule ja Boltiga. Pilootala piirneb kesklinnas Toompuiestee, Kaarli puiestee, Pärnu maantee, Laikmaa tänava, Rävala puiestee ning Liivalaia, Suur-Ameerika, Endla ja Tehnika tänavatega. Parkimiskohad on markeeritud ja tähistatud parkla ID-ga (nt A55 ja B23).
Tuule tegevjuhi Jaan Kekiševi sõnul on aina enam inimesi leidnud, et tõukeratas on hea viis keskkonnasõbralikult, mugavalt ja kiirelt linnas liigelda. «Transpordiameti uuringust selgus, et eelmisel aastal kasutas Eestis üle 200 000 inimese renditõukeratast. Nõudlus tõukerataste järele on kasvav ja on loogiline, et linn peab kohanema ja koostöös partneritega leidma viise, kuidas üheskoos ühtsesse ruumi ära mahtuda. Arusaadavalt vähendab antud lahendus tõukerataste kasutajate paindlikkust, aga peame tegema kompromisse ja katsetusi, et jõuda tulemuseni, mis kõigile sobib. Loodame, et piloot on edukas ja saadud õppetundide ja tagasiside najal saame koostöös liikuda parema linnaruumi poole,» lisas Kekišev.