PETTUMUS Klient mõistmatuses: ostsin 1600 eurose iPhone'i ja sellel ei toimi oluline funktsioon (9)

Triin Roos
, Elu24 reporter-toimetaja
Copy
iPhone 14, iPhone 14 Pro ja iPhone 14 Pro Max.
iPhone 14, iPhone 14 Pro ja iPhone 14 Pro Max. Foto: ANDREW KELLY, Scanpix

Mees ostis Elisa e-poest omale uue telefoni ning tema valik langes iPhone'i uusima mudeli kasuks, mille tootekirjelduses on välja toodud ka Dual SIM funktsiooni olemasolu. Telefoni kasutama hakates tabas meest aga ebameeldiv üllatus. «Ülemus ütles, et miks mind kätte ei saa ja miks mu töötelefon välja lülitatud on,» räägib oma ostus pettunud mees. Elisa sõnul on telefoniga kõik korras. «Kõik lubatud funktsioonid on telefonis olemas ja töötavad,» ütleb Elisa esindaja.   

Kristjan (nimi muudetud, toimetusele teada) ostis juuli keskel Elisa e-poest uue nutitelefoni. Valik langes Apple'i viimase mudeli, iPhone 14 Pro Maxi kasuks. Telefoni ostmist finantseeris tööandja ning seadme eest tuli välja käia 1599 eurot. 

Hetkel, mil Kristjan Elu24 toimetuse poole pöördus, kasutas ta taas oma vana telefoni – juba viiendat aastat kasutuses olevat Huaweid. Apple'i telefoni saatis mees tagasi Elisasse, kuna sellel ilmnesid mitmed probleemid. Peamine probleem seisnes selles, et iPhone'il ei toimi aktiivselt Dual SIM funktsioon. «Elisa veebipoes on tooteinfos kirjas, et sellel telefonil on Dual SIM funktsioon. Seepärast tellisingi selle, et mul on eranumber ja töönumber samas telefonis. iPhone'iga on selline lugu, et kui telefon laual seisab, siis töötavad mõlemad SIM-kaardid. See tähendab, et helistada saab mõlemale. Kuid kui räägid eranumbrilt, siis saab samal ajal töötelefonile helistaja vastuseks, et mu telefon on välja lülitatud,» räägib Kristjan, kelle jaoks on oluline, et mõlemad SIM-kaardid oleksid kogu aeg aktiivsed. 

Kommentaarid (9)
Copy
Tagasi üles