Teenindaja käitumine hämmastas pärnakat. Kohvik: plaanime töötajatele lisakoolitust

Ketlin Kruse
, reporter
Copy
Pagaripoisid
Pagaripoisid Foto: Tallinna kesklinna valitsus

«Teenindaja karjus, et miks Te võtate teise inimese toidu, pange kohe tagasi, see ei ole Teie oma!» meenutab ebameeldivat seika pealt näinud pärnakas. Pagaripoiste kohviku eest kõnelenu möönis, et tegu on kahetsusväärse juhtumiga: «Võis juhtuda, et emotsionaalset intelligentsust jäi klienditeenindajal väheseks.»

Möödunud pühapäeval hämmastas pärnakat Pärnu bussijaamas asuvas kohvikus Pagaripoisid avanenud vaatepilt. 

«Seal töötanud vanem proua karjus meesterahva peale – kes ei saanud korralikult rääkida, rääkis sosinal–, kuna mees võttis kogemata meie toidu,» kirjeldab kohvikus viibinud naisterahvas. Viimase sõnul oli kohvikus viibinud härra tellinud sama toidu, mis tema. «Ta ei teadnud, et see on meie oma ja teenindaja karjus, et miks Te võtate teise inimese toidu, pange kohe tagasi, see ei ole Teie oma!» meenutab kohviku külastaja.

Vanem härra olevat lauda istunud ja enda toitu ootama jäänud. Toitu aga ei saabunud. «Lõpuks läksime teenindajale ütlema, et teil istub lauas vanem meesterahvas, kes ootab oma toitu. Selle peale teenindaja jälle karjus, et mis Te seal lauas istute, me ei too lauda toitu, meil on elav järjekord ja peab ise tulema järele!» meenutab pärnakas, kelle jaoks oli taoline reageerimine hämmastav. «Ma ise töötan ka klienditeenindajana ja sellist käitumist klientide suhtes ma küll aktsepteerida ei saa. Mul endal tuli ka hiljem kodus veel, kui juhtunu üle mõtlesin, pisar silmi...»

Pagaripoiste kohvik vanas Pärnu bussijaamas
Pagaripoiste kohvik vanas Pärnu bussijaamas Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Kõnealuse postituse alla on jätnud kommentaari ka kohvik ise. «Tänud teavitamast. Meil on kahju, et selline kahetsusväärne intsident juhtus. Teenindajaga on tekkinud olukorrast vesteldud. Pagaripoiste soov on kõikjal pakkuda väga head tootekvaliteeti ja teenindust. Vabandame,» kirjutas Pagaripoiste sotsiaalmeediakonto. 

Sarnast olukorda on väidetavalt pealt näinud teisedki. «Olen korduvalt olnud tunnistajaks olukorrale, kus ta eemalt leti tagant lihtsalt karjub lauas istuvate klientide peale,» kirjutab üks. «Ise oleksin ükskord, jumal teab, mis tühja-tähja pärast üldse praest ilma jäänud.»

Hoolimata vahejuhtumist on kommentaariumis ka kohviku teenindust kiitvaid kommentaare. «Meiega on alati hästi käitutud seal, isegi on tuldud vastu erisoovidele, kui mingit komponenti praes tahtnud muuta või kapsast lisandiks, ei kujuta ette, et nii võis juhtuda...» nendib üks. «Bussijaamas on väga mõnus teenindus olnud ja väga kodune koht. Alati viisakas teenindus ja maitsvad söögid. Pole kunagi sellise insidendi otsa sattunud.»

«Plaanime oma töötajatele lisakoolitust»

Pagaripoiste direktor Tiia Karu möönis toimetusele, et tegu on kahetsusväärse juhtumiga. «Kahjuks selle juhtumi puhul sattusid kokku eksimused tellimustes ja võis juhtuda, et emotsionaalset intelligentsust jäi klienditeenindajal väheseks,» sõnas Karu.

«Pagaripoisid hoolivad väga igasugusest tagasisidest ja teeme omalt poolt kõik, et meie teenindus- ja tootekvaliteet vastaksid meie klientide ootustele. Klienditeenindajate töökvaliteedi suhtes plaanime oma töötajatele lisakoolitust,» lisas ta. 

Postituse teinud pärnakas sõnas, et juhtum läks talle väga hinge, kuna töötab ka ise teenindajama. «Ka mina olen klienditeenindaja ja väikse palga peal, aga hoolimata väikesest palgast jään ikka positiivseks ja rõõmsameelseks. See, et teenindajal on halb päev, selles ei ole kliendid süüdi. Meil kõigil on halbu päevi, aga kui oleme sellise töö valinud, siis tuleb jääda positiivseks,» nendib ta. «Ma loodan, et sellist asja ei kordu.» 

Pagaripoiste kohvik
Pagaripoiste kohvik Foto: Tairo Lutter / Postimees
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles