Luksusbränd Dior müüb populaarset Soome aiamängu krõbeda hinnaga

Sten Talivee
Copy
Diori logo.
Diori logo. Foto: Stephanie Lecocq/Reuters/Scanpix

Soome väljaanne Yle kirjutab, et luksusbränd Dior müüb oma kodulehel Soome päritolu aiamängu krõbeda hinna eest. Mäng loodi 1996. aastal ja ilma kalli brändi logota saab selle kodumaisest poest kätte tunduvalt soodsamalt.

Yle kirjutab, et luksusbränd Dior on paisanud oma kodulehel müüki populaarse Soome õuemängu.

Mäng kannab Soomes nime Mölkky ja selle leiutas 1996. aastal firma Lahden Paikka. Mäng hõlmab puuklotsi viskamist tosinale maapinnale asetatud nummerdatud puuklotsile. Mängijad üritavad kordamööda puuklotse pikali lüüa ning võitja peab saama täpselt 50 punkti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles