Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

KIIDUVÄÄRT Kuku raadio «Selge grupijuhi» kampaaniaga liitus rekordarv inimesi

Copy
«Selge grupijuhi» kampaania.
«Selge grupijuhi» kampaania. Foto: Kuku raadio

Traditsioonilise Kuku raadio jaanikampaania «Selge grupijuht» raames andis sel aastal lubaduse jääda autosõitude ajal kaineks 5769 inimest, millega vormistati ka uus osalejate rekord. 

Kuku peatoimetaja Madis Kimmeli sõnul tänab raadio südamest kõiki, kes mõtlevad jaanipidudele juba ette ja andsid lubaduse olla oma seltskonnas kaine autojuht ning roolikeeramise enda peale võtta.

«Oleme äärmiselt uhked, et sel aastal osales rekordilised 5769 inimest, kes kõik lubasid jääda jaanisõitudel kaineks. See näitab selgelt, et üha enam inimesi mõistab alkoholi ja autorooli istumise ühildumatust ning on valmis tegema teadlikke otsuseid, mis tagavad meie teedel turvalisuse,» lisas Kimmel.

«Selge grupijuhi» kampaania.
«Selge grupijuhi» kampaania. Foto: Kuku raadio

«Selge grupijuhiga» sai tänavu liituda nii internetis kui Postimees Grupi ajalehetoimetuste klienditeenindustes üle Eesti. Kõigi osalejate vahel loositi välja ka rohkelt kingitusi. Auhindade võitjad kuulutati välja 22. juunil Kuku raadio otse-eetris ja kodulehel kuku.ee.

Kuku korraldas «Selge grupijuhi» kampaaniat juba 27. korda. Sel aastal olid partneriteks Circle K, Nissan, A.Le Coqi alkoholivabad joogid, Smartpost Itella, Lidl, Seesam, Forus Taxi ja Forus Takso.

Tagasi üles