Soome tänavune eurolaulik Käärijä on suutnud endale tee rajada nii Soome reklaamimaailmasse kui kohviku menüüsse: unusta peavalu või joo Käärijä kokteili, Soomes on kõik võimalik.
Tellijale
ÜLE LINNA VINSKI ⟩ Soome Eurovisiooni esindaja on vallutanud kohaliku reklaamituru
Soome selleaastane Eurovisiooni esindaja on lisaks rahvale silma jäänud Soome kohvikule ja reklaamitootjatele.
Näiteks ringleb Instagramis reklaam, kus peavalurohu juures seisab humoorikas lause: «A-a-auu vai cha-cha-cha?» Ehk siis valu korral ei ole vaja ohkida ega ähkida, vaid piisab legendaarsest laulust «Cha cha cha» ning valu ongi unustatud. Reklaami juures on ka link, mis suunab inimese peavalurohtu ostma.