Veebipoest tellimuse teinud iluteenindaja sai petta: võtsin küünepuuri pakendist välja ja...

Chrislin Metsanurm
Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: pexels.com

Iluteeninduse valdkonnas tegutsev Kaja tellis Kaup24st endale vajalikke töövahendeid, kuid pidi toote kvaliteedis pettuma ning asja hoopiski tagasi saatma. «Otsisin internetiavarustes ja leidsin, et ka Hansapost müüb samasugust küünepuuri, tegin siis sealt tellimuse!» räägib naine ja ütleb, et paki saabudes paistis pakend kohe imelik. «Tundus, nagu oleks ainult kilekott ära vahetatud!» Kaup24 ei ole nädala aja jooksul päringule vastanud ega olukorda selgitanud.

Pealinnas küünetehnikuna tegutsev Kaja tellis mainekast internetipoest Kaup24 professionaalse küünepuuri hinnaga 52 eurot, kuid kohale jõudes hämmastas teda eelkõige toote kvaliteet. «Võtsin puuri pakendist välja, proovisin tööle panna ja ei toimi!» ütleb Kaja ja lisab, et talle saadeti mitu-mitu sõnumit pika tarneaja kohta ning ta pidi ikkagi kaubas pettuma. «Ootasin seda katkist puuri nii kaua.» 

Naine võttis ettevõttega kohe ühendust ja juba järgmisel päeval sai ta küünepuuri väljastuspunkti tagasi viia. «Raha kandsid ka ilusti mu pangakontole tagasi, kuid eile õhtul vaatasin, et Hansapost müüb samasugust küünepuuri ja isegi odavamalt,» räägib Kaja, kuidas ta rõõmustas, et saab töövahendi veel oodatust odavamalt kätte.

Küünepuurid. Pilt on illustreeriv.
Küünepuurid. Pilt on illustreeriv. Foto: Kuvatõmmis Kaup24.ee kodulehelt

Ka Hansapostist tehtud ost ebaõnnestus

«Juba järgmisel päeval tuli sõnum, et võin kaubale järele minna,» meenutab Kaja. Tema sõnul müüs Hansapost talle aga sama küünepuuri, mille ta oli Kaup24-le tagasi saatnud. «Tööle ta ei hakanud ja mure oli sama, mis enne.» 

Kaja helistas ka Hansapostile ning päris aru, kas tõesti teevad Hansapost ja Kaup24 koostööd. Naine sai endalegi üllatuseks ettevõttest jaatava vastuse. «Jube lugu küll, aga müüsite mulle sama puuri, ainult teise firma nime alt,» meenutab Kaja ettevõttele öeldut, mille järel kõlasid teiselt poolt telefonitoru vaid vabandused. 

Hansapost lubas kliendile, et saadavad katkisele puurile järele kulleri, kes toote nendeni toimetab. «Ma olin tellimust tehes üllatunud, et juba järgmine päev sain järele minna, kuid mulle tundus juba see pakendamine imelik. Korra käis ka peast läbi, et kas tegemist on sama puuriga, mille ma tagasi saatsin, sest tundus, nagu oleks ainult kilekott ära vahetatud.» 

Kaup 24 kommenteerib juhtunut

«Selgitasime juhtunu asjaolusid, ning tegemist võis olla inimliku eksitusega, kus mittekvaliteetne toode sattus eksikombel uute kaupade sekka ja mitte ekspertiisi minevate kaupade juurde,» brändijuht Mariel Eliste

Eliste rõhutab, et kui toode on rikutud, siis läbib see kontrolli ja töökorras esemed lähevad alandatud hinnaga müüki. «Alati lisame tootekirjeldusesse, mis defektiga tegemist on. Need tooted lisame miinusmüügi osakonda, kust võib leida ka esemeid alla oma hinna,» märgib Eliste, lisades, et praeguseks hetkeks on kliendile raha tagastatud ja juhtum lõpetatud.

Hansapost.ee ja Kaup24.ee kuuluvad rahvusvahelisse Pigu Hobby Hall Gruppi, mis tegutseb Eestis, Soomes, Leedus ja Lätis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles