KLIENDILE ON SELG KEERATUD? Eeva Esse-Sõõrumaa murest Bolti klienditeenindusega: juhilt torusse arusaamatu mõmin ning vaikus ettevõttelt (7)

Chrislin Metsanurm
Copy
Eeva Esse FOTO: Konstantin Sednev
Eeva Esse FOTO: Konstantin Sednev Foto: Konstantin Sednev

«Ettevõtte jaoks ei ole klient enam ammu kuningas, vastupidi, kliendile on selg keeratud ja nägu investorrahaga äri ehitamise poole pööratud,» kurdab teleajakirjanik Eeva Esse-Sõõrumaa, et Eesti suurettevõtte Boltiga on murede tekkimisel võimatu ühendust saada. 

Teleajakirjanik Eeva Esse-Sõõrumaa tõdeb Elu24-le, et viimasel ajal on tal erinevaid olukordi Boltiga olnud liialt palju ning ettevõttega ei ole olnud võimalik ühendust saada. «Rääkimata sellest, et keegi üleüldse seal reageeriks!»

Esse sõnul on tema limiit siiski täis saanud, sest ettevõtte jaoks ei ole klient enam ammu kuningas, vastupidi, kliendile on hoopis selg keeratud ning nägu investorrahaga äri ehitamise poole pööratud. 

Kommentaarid (7)
Copy
Tagasi üles