«Kas nad valivad oma kliente?» Kindlustus ütles vanale autole põdrakaskot teha soovinud naisele ära

Heveli Tuisk
, REPORTER- TOIMETAJA
Copy
Põdra eest hoiatav liiklusmärk. Foto on illustratiivne.
Põdra eest hoiatav liiklusmärk. Foto on illustratiivne. Foto: Ants Liigus

ERGO kindlustuse pikaaaegne klient on nördinud, sest kindlustusfirma ei paku talle võimalust kaitsta end ülejõu käivatest kulutustest võimalikul kokkupõrkel ulukiga, ning tunneb, justkui teeks ettevõte klientidel vahet. «Kuskilt tuleb tõmmata piir,» kommenteerib ERGO kommunikatsioonispetsialist.

Jaanika (nimi muudetud, toimetusele teada) kurtis Elu24 toimetusele, et ta ei mõista, miks ERGO kindlustus, kelle juures ta on juba aastaid oma kinnisvara kindlustanud, ei paku talle võimalust kindlustada autot ulukiga kokkupõrke eest.

«Auto on piisavalt vana ning päris kaskot enam teha ei saa. Nägin liikluskindlustust uuendades nende kodulehel reklaami ja mõtlesin kohe seda teha, kuigi 20-aastase autojuhistaaži juures pole ma veel ühtegi metslooma alla ajanud,» rääkis naine. Ta otsustas kohe ERGOsse helistada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles