Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

MÄÄRITI PÄHE? Vana mees läks koju tahvelarvutiga, mida ta tegelikult ei tahtnud (1)

Copy
Kaupleja võib tarbija soovile vastu tulla ning toote kas tagasi osta või ümber vahetada, kuid sellist kohustust tal seadusest tulenevalt ei ole.
Kaupleja võib tarbija soovile vastu tulla ning toote kas tagasi osta või ümber vahetada, kuid sellist kohustust tal seadusest tulenevalt ei ole. Foto: Elu24 kollaaž / Eero Vabamägi

«Panen nüüd enda pensioni asja alla, mida ma tegelikult ei vaja ega kasutada ka ei oska!» kurdab 78-aastane Heino, kes läks Elisa müügiboksi telefoniäppi parandama, kuid lahkus sealt uhiuue tahvelarvutiga. Tagastamissoovi avaldades selgus, et müügiboksides ei kehtigi 14-päevane tagastusõigus. Elisa tuli vanahärrale vastu ning lahendas olukorra.

21. aprillil seadis Ida-Virumaalt pärit 78-aastane Heino sammud Jõhvi Pargi keskusesse, lootuses saada korda enda Samsungi nutitelefonis kasutatav elektri jaoks mõeldud mobiilirakendus, mis mehe sõnul iseenesest telefonist ära kadus. Heino leidis kaubanduskeskusest Elisa müügiboksi ning pöördus sinna murega telefonirakendust taastada. Kuidagi eskaleerusid aga asjad nii, et müügimees suutis vanahärrale pähe määrida uhiuue Samsung Galaxy A8 tahvelarvuti, millel on 36 kuu pikkune 10-eurone järelmaks. 

«Kui ma läksin Elisasse, olid mehed kohe lahked, et «oi-oi, mis te selle vana telefoniga olete, me anname teile tasuta parema kohe»,» räägib Heino. «Müügiagent lubas, et kätte antakse tasuta ja siis hakkan kuumaksu maksma ja kokku on see alla 300 euro.»

Tagasi üles