Tänavu juba 25. aastat toimuvale loovuskonkursile Kuldmuna esitati rekordarv töid. Eesti turunduse- ja reklaamimaailma parimad palad kuulutatakse välja 12. mail Estonia kontserdisaalis toimuval peol.
Loovuskonkursile Kuldmuna esitati rekordarv töid
Sünnipäeva aastal esitati Kuldmunale 1036 tööd, mis on kõigi aegade parim tulemus. Unikaalseid esitajad oli kokku 169 ehk keskmiselt saatis iga esitaja võistlustulle kuus tööd.
Kuldmuna korraldava Turundajate Liidu tegevjuht Anniken Haldna sõnab, et rekord sündis seetõttu, et lisaks suurtele agentuuridele osaleb tänavu mitmeid uusi tegijaid, nii in-house turundusosakondi, pisemaid ettevõtteid, üksikisikud, MTÜsid kui ka avalikku sektorit.
“Aastate jooksul on kritiseeritud, et Kuldmuna on üksnes nö tsunfti kaasav konkurss, kus kitsas seltskond üksteisele õlale patsutab,” ütleb Haldna. “Nii palju töid nii paljudelt osapooltelt näitab, et oleme sisenemas uude ajastusse. Tunnen südamest rõõmu, et väiksemad tegijad võtavad suurtega mõõtu. Ühtpidi loob see võistlusele rohkem kõlapinda, teistpidi näitab, et ka väiksemad tiimid on turunduses konkurentsivõimelised.”
Shortlist’id avalikustatakse 5. mail, võitjad selguvad 12. mail Estonia kontserdisaalis, kus kooritakse lahti 25 aastat Eesti reklaamilugu! Õhtut juhivad Evelin Võigemast ja Genka. Järelpeol kohtuvad eri ajastu superstaarid. Pääsme üritusele saab osta Piletilevist.
1990ndatel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu algatatud ja hiljem Turundajate Liidu kätte läinud Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt edasi nihutada. Nüüdseks juba 25. korda toimuv Kuldmuna on Eesti kõige vanem ja olulisim reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui ka konkurentide silmis.
25. Kuldmuna toetavad: Taevas Ogilvy, JCDecaux, Eesti Kontsert, Piletilevi, Workland, Viru Keskus, Orkla, Tridens, Saku ja Öun Drinks. Meediapartneriks on Postimees. Kuldmunad toob kohale DPD. Üritust korraldab Turundajate Liit (TULI) koostöös Elamusstuudio, Broadline’i ja Milestone Events'iga