FOTO «Kas see reklaam on rõve? Natuke on. Kas see töötab? Ilmselgelt.» (1)

Ketlin Kruse
, reporter
Copy
Jõe keskuse Prisma/Foto on illustreeriv.
Jõe keskuse Prisma/Foto on illustreeriv. Foto: Margus Ansu

Prisma reklaamlause kütab ühismeedias kirgi. «Meie eesmärk oli olla eristuv, teistsugune kui seni siinsel turul nähtud kohalikku toodangut esindavad reklaamid,» nentis Prisma.

«See kõik kokku… ma ei või,» ütleb üks kommenteerija Prisma kirgi kütva reklaami kohta.

Nimelt on tänavapilti ilmunud Prisma toidupoe reklaamplakatid, millel seisab tekst «Ma tulen lähedalt! Suur valik kohalikke tooteid».

«Kas see reklaam on rõve? Natuke on. Kas see reklaam töötab? Ilmselgelt. Kas see on siis hea reklaam? Põhimõtteliselt jah,» tekitab kõnealune reklaam ühismeedias vastakaid tundeid. «Sellel juustul on veidi «aidake mind!» nägu...» märkis üks.

Ka halb reklaam on reklaam, leidsid mitmed.

«Jumala äge reklaam, mida te seletate?» jäi üks endale kindlaks.

«Paradoks, väidetavalt kehva reklaami jagatakse tasuta laialdaselt sotsiaalmeedias. Ma ütleks, et hea reklaam,» nentis teine.

Prisma peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin sõnas, et kõnealuse reklaamikampaaniaga soovib Prisma toetada kohaliku, lähedal valminud toodangu tarbimist.

«Meie eesmärk oli olla eristuv»

«Kontseptsioon on üles ehitatud atraktiivsele animatsioonile, kus toidule on antud eri piirkondadega seotud karakterid. Loodame sellise humoorika reklaamikeele olevat arusaadava ja kaasava võimalikult laia auditooriumi jaoks, andes samas edasi selge sõnumi: parim toit tuleb lähedalt,» lisas Pärlin, täpsustades, et kampaania idee töötas välja agentuur. «Meie eesmärk oli olla eristuv, teistsugune kui seni siinsel turul nähtud kohalikku toodangut esindavad reklaamid.»

Twitteris kritiseeriti ka seda, et Prismas on rohkem Soome kui Eesti tooteid, viidates reklaamplakatil olevale lausele. «Suur valik kohalikke tooteid? Pigem peaks seal olema kiri «Suur valik Soome tooteid».»

«Meie kaupluste värskete toodete osas on eestimaise toodangu osa üle 70 protsendi ning seda me tarbijate jaoks esile tõstamegi. Kohalik, lähedal valminud toit on hea nii väiksemate keskkonnamõjude mõttes kui ka selle ostmine toetab siinset tootjat,» selgitas Prisma.

Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles