«Meid ei pea lugema huultelt.» Kaja Kallase öeldu kasutamine reklaamis läheb reklaamiseadusega vastuollu? (2)

Ketlin Kruse
, reporter
Copy
Kaja Kallas.
Kaja Kallas. Foto: Matti Kämärä / Põhjarannik

«Meid ei pea lugema huultelt» seisab ühe meediamaja reklaamikampaanial. Andmekaitse inspektsioon ning tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet leiavad, et see läheb reklaamiseadusega vastuollu.

Kodanikuühiskonna eksperdiks nimetatud Alari Rammo jagas Facebookis Delfi Meedia kogupaketi reklaami, millel seisab lause «Meid ei pea lugema huultelt».

«See pole isegi seaduslik, eetikast rääkimata. Aga võib-olla sai honorarigi,» nentis Rammo Delfi reklaamfoto kohta.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles