Kliendid on mainekas Eesti rõivabrändis Tallinn Dolls pettunud: sain jaanuaris tellitud kleidi augustis kätte

Chrislin Metsanurm
Copy
Mari Martin
Mari Martin Foto: Kuvatõmmis/Erakogu/Apotheka

«Viimati sain kirja, et kangal on tarneraskused,» märgib naisterahvas Lille, kes võttis täna hommikul vastu otsuse, et tühistab maineka rõvabrändi Tallinn Dolls e-poest tehtud tellimuse, sest kauem ei ole ta nõus toodet ootama. «Kogume tellimused kokku, et siis need kõik koos tootmisesse panna,» ütleb Tallinn Dollsi brändi looja ja juht Mari Martin, lisades, et see on palju kokkuhoidlikum lahendus, tänu millele saavad nad klientidele pakkuda parimat võimalikku hinda.

«Kas keegi ootab veel pikalt oma tellimust?» tõstatab Sigrit Facebooki grupis «Tallinn Dollsi järelturg» küsimuse. Naine väidab, et tasus 13. märtsil tellitud toodete eest, kuid neid ei ole veel tänaseni teele pandud. «Lubasid, et panevad 29. märtsil teele. Pärast seda hakkasin ise uurima, et mis siis ikkagi toimub,» kirjeldab Sigrit olukorda, lisades, et Tallinn Dolls vastas, et kanga tarnega on probleeme. «Nüüd on jälle kaks nädalat möödas ja keegi ise ei kirjuta, teada ei anna, ise pean jälle uurima!»

Sarnase murega seisab silmitsi ka Aile, kes tegi Tallinn Dollsist tellimuse märtsi alguses. «Mulle lubati, et need asjad jõuavad kohale 29. märtsil, kuid pärast seda oli mitu päeva vaikus,» räägib naine ja märgib, et uurima hakates andis telefon ainult kinnist tooni. «Lõpuks Messengeris vastati, et tellimus viibib nädala, kuid nüüd on juba kaks nädalat.»

Tagasi üles