Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

«Ta isegi ei joo alkoholi!» Suure uudise avalikustanud Jennifer Lopez sattus pahameeletormi alla

Copy
Jennifer Lopez tänavu märtsis.
Jennifer Lopez tänavu märtsis. Foto: Billy Bennight/AdMedia/SIPA/Scanpix

Alkoholibrändiga välja tulnud Jennifer Lopez pole vahvate kokteilidega seoses just positiivset vastukaja saanud. «Ma arvasin, et sa ei joo, aga lase käia, teeni raha,» leiavad pettunud fännid.

Näitlejanna ja laulja Jennifer Lopez tuli kolmapäeval avalikkuse ette Itaalia rannikust inspireeritud joogifirmaga, kuid fännid uudist uuest ahvatlevast rüüpest just suure hurraaga vastu ei võtnud, sest Lopez on varem suure suuga rääkinud, kuidas ta ise üldse alkoholi ei tarbi. 

Nüüd on aga staar välja tulnud uue tootega, mis kannab nime Delola. Tegu on spritz-tüüpi kokteilidega, mis Lopezi sõnul on inspireeritud Itaaliast. Kokteilid on kokku pandud kvaliteetsetest komponentidest ning neis on vähem alkoholi ja suhkrut kui originaalversioonides.

Tagasi üles