«Mis mõttes ma olen tarbinud mingit teenust, mille olemasolust ma mitte midagi ei tea?» kurdab viljandlanna Marju «Kuuuurija» saates ja ütleb, et mobiilioperaator Elisa on talle laest võetud teenuse pähe määrinud. Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti sideosakonna juhataja märgib, et iseeneslik liitumine teenusega on üsna välistatud.
Tellijale
PÄHE MÄÄRITUD TEENUS ⟩ Viljandlanna märkas telefoniarvel lisarida tundmatult Läti firmalt: ma ei ole rohkem nõus maksma (1)
«Seekord tulid Elisa arved nädalavahetusel. Esmaspäeva hommikul kell kaheksa suurelt ärritunult helistasin iseteenindusse, küsisin, mis asi see on,» räägib Viljandist pärit Marju «Kuuuurijas». Saatesse tõi ta ebaõiglaselt suur telefoniarve, kuhu oli märgitud teenus, mida ta enda sõnul kunagi kasutanud pole.