Sageli Torupilli Selverit külastav tallinlane sai ühel hommikul ebameeldiva üllatuse osaliseks. «Selver ei taha enam aegunud tooteid säästa,» kurtis klient Limoni portaalile. Selver pole enda sõnul aga midagi muutnud ja sama süsteem on kehtinud aastaid.
Tellijale
OLI –50 protsenti, NÜÜD –30 protsenti ⟩ Allahindlus tekitas Selveri kliendis segadust: tunnen, et mind on petetud (3)
«Ma tunnen end petetuna! Käin Torupilli Selveris igal hommikul enne tööd, päevast päeva. Ja ostan tööle hommiku– ja lõunasööki. Püüan alati valida soodushinnaga salati või valmistoidu, sest usun, et see ei ole mitte ainult rahakotile kasulikum, vaid soodustab ühiskonnas mõistlikku tarbimist,» selgitas rahulolematu klient Limonile.
«Poes on alati olnud hommikuti 50-protsendilised allahindlused. Kuid viimasel ajal on pood piiranud allahindlust 30 protsendini ja see on kohutavalt piinlik. Tunnen, et mind petetakse!» selgitas ta, «aegumiskuupäev on kohe-kohe käes ja allahindlus on nii väike – see ei ole õiglane! Ma arvan, et see on lihtsalt poe ahnus. Kahju,» kirjutas Valeria (nimi muudetud, toimetusele teada).