Kalamaja perearstikeskuse töötajad möönavad, et ukseni viiv kaldtee on liiga järsk, ent näib, et aastate jooksul ei ole midagi ette võetud ja probleem on taas pinnale kerkinud. Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet võtab Kalamaja perearstikeskuse asjaolude selgitamiseks luubi alla.
Tellijale
AASTAID OLNUD KÜSIMÄRK ⟩ Kalamaja perearstikeskuse kaldtee tekitab inimestes meelehärmi
«Inimene ootas kedagi, kes aitaks ta üles, 40 minutit,» väidab Kalamaja elanik, juhtides tähelepanu Tallinna Kalamaja perearstikeskuse kaldteele, mis on väidetavalt liiga järsk ja talvel lumest puhastamata.
«Kas tehakse ka uus kaldtee, et saaks invaliidid ja ratastooliga perearsti juurde?» tõstatati teema ka kogukonnagrupis. «Registratuuris ei võeta telefonigi vastu? Ratastoolis inimene peab ise sinna kuidagi saama, et aega arstile panna!?»