Viimsi elanikud leidsid elektriarvelt üllatuse: peaks olema elementaarne, et klienti teavitatakse (2)

Ketlin Kruse
, reporter
Copy
Foto: Tairo Lutter/erakogu/Elu24 kollaaž

Imatra Elekter AS möönab, et võrgutasu hinnamuudatuse info puudumine arvel on põhjustanud ebamugavust. Küll aga lükkavad nad ümber väite, et kliente hinnatõusust üldse ei teavitatud.

Mitmed Viimsi elanikud said halva üllatuse osaliseks, kui avastasid veebrikuu arvelt, et võrguteenuse põhitariifi on tõusnud. Seda suisa 20 protsenti. «Lihtsalt emotsionaalselt juba saades järjekordselt suurema arve tõmbab tuju nulli,» nentis üks Viimsi elanik. 

Hinnatõusu kohta ühtegi e-maili ega teavitust Imatra Elekter AS klientidele ei saabunud. «Vaatasin arveid, et novembris oli kirjas arvel, et võrgutasu tõus 01.12.2022 ja kasvaski umbes 3,5 protsenti, aga edasist hinnatõusu alates veebruarist pole sõnagi,» nentis Viimsis elav Reimo. Viimase sõnul ei tulnud vastavat teavet e-mailile ega polnud märgitud ka arvel. «Nende kohustus on ette teavitada.»

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles