LISATULU VÕIMALUS? Pettunud E-Luxi klient: hinnad muutusid e-poes üleöö kõrgemaks ja sooduskood oli kehtetu

Chrislin Metsanurm
Copy
Elu24 kollaaž.
Elu24 kollaaž. Foto: Kuvatõmmised kodulehelt

«Ühel hetkel märkasin, et Instagramis jagas üks suunamudija –25% sooduskoodi. Ma ei kahelnud kordagi nende toodete ostmises,» rääkis Katariina, kes on pikalt E-Luxi kodulehel silma peal hoidnud, et ühel päeval endale kõrgema hinnaklassi röster ja veekeedukann soetada. 

Elu24 poole pöördus murelik Katariina (nimi muudetud, toimetusele teada), kes on E-Luxi poe klient. Ta märgib, et on ammu soovinud endale soetada Smegi tootevalikust röstrit ja veekeedukannu. «See on olnud pikalt mu unistus, et ühel päeval oleks need asjad minu köögikapil,» räägib Katariina ja lisab, et on kodulehel kaua silma peal hoidnud ja teab toodete hindu une pealt. 

Kuna tegemist on keskmisest kõrgema hinnaklassi toodetega, on just krõbeda hinna pärast Katariinal ost sooritamata jäänud. «Ühel hetkel märkasin, et Instagramis jagas üks suunamudija –25% sooduskoodi. Ma ei kahelnud kordagi nende toodete ostmises,» märgib ta ja lisab, et pärast asjade ostukorvi lisamist ning sooduskoodi kasutamist tuli välja, et see kood ei toimi. «Mõtlesin, et ehk tormasid kõik nüüd endale meelepäraseid tooteid ostma ja e-pood vajab lihtsalt natuke aega.» 

Märksõnad

Tagasi üles