Elu24 poole pöördus murelik Katariina (nimi muudetud, toimetusele teada), kes on E-Luxi poe klient. Ta märgib, et on ammu soovinud endale soetada Smegi tootevalikust röstrit ja veekeedukannu. «See on olnud pikalt mu unistus, et ühel päeval oleks need asjad minu köögikapil,» räägib Katariina ja lisab, et on kodulehel kaua silma peal hoidnud ja teab toodete hindu une pealt.
Kuna tegemist on keskmisest kõrgema hinnaklassi toodetega, on just krõbeda hinna pärast Katariinal ost sooritamata jäänud. «Ühel hetkel märkasin, et Instagramis jagas üks suunamudija –25% sooduskoodi. Ma ei kahelnud kordagi nende toodete ostmises,» märgib ta ja lisab, et pärast asjade ostukorvi lisamist ning sooduskoodi kasutamist tuli välja, et see kood ei toimi. «Mõtlesin, et ehk tormasid kõik nüüd endale meelepäraseid tooteid ostma ja e-pood vajab lihtsalt natuke aega.»