PRANTSUSE KAMPAANIA «Kiirus, alkohol, narkootikumid, väsimus. Kui sinna lisada veel mürgine mehelikkus?»

Inna-Katrin Hein
Copy
Prantsuse uues sotsiaalreklaamis öeldakse, et mürgine mehelikkus võib samamoodi liiklussurmasid põhjustada nagu kiirus, alkohol, narkootikumid ja väsimus
Prantsuse uues sotsiaalreklaamis öeldakse, et mürgine mehelikkus võib samamoodi liiklussurmasid põhjustada nagu kiirus, alkohol, narkootikumid ja väsimus Foto: Kuvatõmmis/Youtube

Prantsusmaal korraldatud liiklusohutuse teadlikkuse parandamise kampaania käsitleb soolist käitumist rooli taga, hoiatades esimest korda, et mürgine mehelikkus võib põhjustada liiklussurmasid samamoodi nagu kiirus, alkohol, narkootikumid ja väsimus.

«Kiirus, alkohol, narkootikumid, väsimus. Kui sinna lisada veel mürgine mehelikkus? Siis ongi koos tegurid, mis võivad liiklussurmasid tekitada,» öeldakse Prantsuse liiklusohutusameti uues sotsiaalreklaamis.

Kampaaniavideo ilmus sel nädalal veebi ja televisiooni ning see näitab mehi nende poegade sündimisel, püüdes kujutada neid mõtliku ja tundlikuna vastandina stereotüüpsele macho-mehelikkusele, teatab actu.orange.fr.

Tagasi üles