Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

A1000 Marketi juht nutikassadest: välismaal ei lase klient end tasuta tööle panna (6)

Copy
Nutikassas on üha populaarsema maksta telefoniga. Foto on illustreeriv.
Nutikassas on üha populaarsema maksta telefoniga. Foto on illustreeriv. Foto: Dmitri Kotjuh

Kuigi nutikassade kasutuselevõtt võib kaupluseketile olla majanduslikult soodne, ei ole see paljudele klientidele meelepärane. «Tuleb jõuda tasakaaluni, aga me ei tohi klienti sundseisu panna,» tõdeb A1000 Marketi tegevjuht Tarmo Lauring, lisades, et nutikassas makstes peaks klient saama lisasoodustuse, kuna teeb töö ise ära. «Vanem põlvkond on nutikassadega täitsa hädas,» ütleb Lauring, kelle juhitavas kaupluses nutikassasid ei kasutata.

21. jaanuaril avaldatud Elu24 nutikassade teemalisele artiklile saabus lugejatelt palju tagasisidet. Näiteks avaldas arvamust 80. eluaastates härra, kes arvutiasjadega saab hakkama edukalt, kuid nutikassas maksta ei eelista. «Kasutan igapäevaselt probleemivabalt nutitelefoni ja arvutit, aga selles totakas nutikassas küll võimelda ei taha. Mulle meeldiks asju ajada ikka kassiiriga. Mugavam on suhelda inimesega kui masinaga, vähemalt poes,» kirjutas härra.

Arvamust nutikassade pealetungi kohta avaldas A1000 Marketi odavpoodide keti tegevjuht Tarmo Lauring, kes ütles, et nemad oma kauplustes nutikassasid kasutusele ei võta, kuna peavad oluliseks niigi äärmiselt keerulises majanduslikus olukorras inimtööjõu säilitamist.

Tagasi üles