Kuigi nutikassade kasutuselevõtt võib kaupluseketile olla majanduslikult soodne, ei ole see paljudele klientidele meelepärane. «Tuleb jõuda tasakaaluni, aga me ei tohi klienti sundseisu panna,» tõdeb A1000 Marketi tegevjuht Tarmo Lauring, lisades, et nutikassas makstes peaks klient saama lisasoodustuse, kuna teeb töö ise ära. «Vanem põlvkond on nutikassadega täitsa hädas,» ütleb Lauring, kelle juhitavas kaupluses nutikassasid ei kasutata.
Tellijale
A1000 Marketi juht nutikassadest: välismaal ei lase klient end tasuta tööle panna (6)
21. jaanuaril avaldatud Elu24 nutikassade teemalisele artiklile saabus lugejatelt palju tagasisidet. Näiteks avaldas arvamust 80. eluaastates härra, kes arvutiasjadega saab hakkama edukalt, kuid nutikassas maksta ei eelista. «Kasutan igapäevaselt probleemivabalt nutitelefoni ja arvutit, aga selles totakas nutikassas küll võimelda ei taha. Mulle meeldiks asju ajada ikka kassiiriga. Mugavam on suhelda inimesega kui masinaga, vähemalt poes,» kirjutas härra.