«Nii palju kui mina olen Tartu Zeppelini Maximas viimasel ajal käinud, on seal töötanud ainult nutikassad. Tavakassades valitseb nukker tühjus,» ütleb tartlane, keda häirib, et kliendil pole muud võimalust, kui maksta nutikassas. Tallinlannal Annikal on sama mure. «Mina masinasse ei lähe põhimõtteliselt ja nõudsin poes, et mina tahan maksta kassas,» avaldab naine. Maxima ja Rimi sõnul on iseteeninduskassade pealetung moodsa aja paratamatu osa.
Tellijale
Nutikassade kasutamise nõue tekitab klientides pahameelt. «Iga päev keegi õiendab ja küsib, kus on kassapidaja?» (14)
«Tartus Maximas töötavad ainult nutikassad ja mitte ühtegi tavakassat,» ütleb tartlanna Eliisabet lisades, et Maxima vastas oleva poe müüja avaldas talle vestluse käigus, et iga päev mõned vanemad inimesed kõva häälega õiendavad ja küsivad, miks kassad ei tööta ning kus kassapidajad on. «See on harjumatu ja kummaline, et ühtegi tavakassat ei tööta ja iga kassa juures on silt «palume minna iseteeninduskassasse»,» rääkis Eliisabet oma tähelepanekust.