«Need ei kutsu küll ostma... jube», «pakend on näotu», «tundub intensiivne ja pealetükkiv» – just nii kirjeldatakse ühismeedias Kalevi maiuste pakendite uut kujundust. Paljude arvates on tooted ise maitsvad, kuid pakendi oranž värv riivab liialt silma. Raamatu «Reklaamipsühholoogia» autor Talis Bachmann usub, et uuega harjutakse varem või hiljem ära.
Tellijale
«Ostmata ei jäta, aga kinkida ei soovi!» Kalevi maiuste oranžirohke disain kriibib silma, aga käib ajaga kaasas (4)
Pika traditsiooniga Kalev tõi oma maiused möödunud aasta suvel poelettidele uues kuues. Esimesed oranživärvilises paberpakendis Kalevi šokolaaditahvlid jõudsid poelettidele 2022. aasta juuniks, täies mahus vahetusid pakendid 2022. aasta lõpuks, vahendab tarbija.postimees.ee.