«Ostmata ei jäta, aga kinkida ei soovi!» Kalevi maiuste oranžirohke disain kriibib silma, aga käib ajaga kaasas (4)

Getter Trumsi
, tegevtoimetaja
Copy
Kalevi uued pakendid tekitavad osades siiani pahameelt. Pilt on illustratiivne.
Kalevi uued pakendid tekitavad osades siiani pahameelt. Pilt on illustratiivne. Foto: Shutterstock/Birgit Püve/Elu24 kollaaž

«Need ei kutsu küll ostma... jube», «pakend on näotu», «tundub intensiivne ja pealetükkiv» – just nii kirjeldatakse ühismeedias Kalevi maiuste pakendite uut kujundust. Paljude arvates on tooted ise maitsvad, kuid pakendi oranž värv riivab liialt silma. Raamatu «Reklaamipsühholoogia» autor Talis Bachmann usub, et uuega harjutakse varem või hiljem ära.

Pika traditsiooniga Kalev tõi oma maiused möödunud aasta suvel poelettidele uues kuues. Esimesed oranživärvilises paberpakendis Kalevi šokolaaditahvlid jõudsid poelettidele 2022. aasta juuniks, täies mahus vahetusid pakendid 2022. aasta lõpuks, vahendab tarbija.postimees.ee.

«Kalev on aastaid olnud eestlaste armastatuim bränd, kuid tihenevas konkurentsis tuleb kõnetada ka uut põlvkonda,» ütles Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja enam kui pool aastat tagasi.

Kommentaarid (4)
Copy
Tagasi üles