«Meieni on jõudnud teave, et tegemist on kampaaniaga, mille eesmärgiks olevat juhtida tähelepanu inimeste silmakirjalikkusele liha tarbimisel,» kommenteerib Eestimaa Loomakaitse Liidu esindaja Pille Tees väidetavalt turule tulevate koeralihatoodete reklaami.
Tellijale
KOMMENTAAR ⟩ Loomakaitsjad koeralihatoodete reklaamist: ehmatamiseks mõeldud šokeeriv kampaania (1)
«Eestimaa Loomakaitse Liidule on jõudnud teave, et tegemist on kampaaniaga, mille eesmärgiks olevat juhtida tähelepanu inimeste silmakirjalikkusele liha tarbimisel, kuna vastumeelsust tundmata süüakse sigu, lambaid, veiseid ja teisi loomi, kuid koerte ja teiste koduloomade söömine pole eetiline,» ütles Elu24-le Eestimaa Loomakaitse Liidu esindaja Pille Tees.
Ta lisas, et tegemist on n-ö fiktiivse lehega ehk sellel kirjeldatud tegevused-kavatsused tegelikkuses tõele ei vasta. Inimeste ehmatamiseks või mõtlemapanemiseks mõeldud šokeerivale kampaaniale viitab Teesi sõnul ka asjaolu, et puudub igasugune teave väidetava turule tulnud ettevõtte kohta.