KUIDAS MEELDIB? ⟩ «Aktuaalne kaamera» sai rahva raha eest uue eetrigraafika. «See on ju nii kallis ettevõtmine!»

Chrislin Metsanurm
Copy
«Aktuaalne kaamera» kannab uut põhjamaist visuaalset identiteeti
«Aktuaalne kaamera» kannab uut põhjamaist visuaalset identiteeti Foto: ERR/Kuvatõmmised Facebookist ja Twitterist/ Elu24 kollaaž

Viimane suurem visuaalne uuendus tehti saates pea kuus aastat tagasi, kuid selle aasta algus tõi «Aktuaalses kaameras» eetrigraafika muutused. «Kuus aastat on piisavalt pikk periood, et graafikamuutus nüüd sellises mahus ette võtta,» märgib Eesti Rahvusringhäälingu kommunikatsioonijuht Pille-Mai Helemäe. «Mul tekib küsimus, kui palju see ikkagist siis maksma läks,» mõtiskleb lugeja.

Uue aasta algus tõi Eesti Rahvusringhäälingus kaasa mõningad muutused. Nimelt on ERRis jooksval uudistesaatel «Aktuaalne kaamera» uus põhjamaine visuaalne identiteet. Nüüdsest domineerivad värvivalikutes helged toonid ning eetrigraafika on muutunud senisest dünaamilisemaks. Vaatajatele jääb aga arusaamatuks, miks paar sekundit kestev saatepea vahetusse läks.

«See on ju nii kallis ettevõtmine! Ukrainat kimbutab sõda ja elektriarved on üüratult suured, aga meie rahvustelevisioon vahetab graafikat, mis ei ole üldse vajalik,» kirjutab murelik televaataja Elu24-le laekunud vihjes. «Mulle tundub, et raha polnud kuhugi panna, aga kuhugi tuli see ikkagi paigutada ja siis klopsiti miskit kokku. Palju see ikkagist siis maksis?» tõstatab mees küsimuse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles