Viimane suurem visuaalne uuendus tehti saates pea kuus aastat tagasi, kuid selle aasta algus tõi «Aktuaalses kaameras» eetrigraafika muutused. «Kuus aastat on piisavalt pikk periood, et graafikamuutus nüüd sellises mahus ette võtta,» märgib Eesti Rahvusringhäälingu kommunikatsioonijuht Pille-Mai Helemäe. «Mul tekib küsimus, kui palju see ikkagist siis maksma läks,» mõtiskleb lugeja.
Tellijale
KUIDAS MEELDIB? ⟩ «Aktuaalne kaamera» sai rahva raha eest uue eetrigraafika. «See on ju nii kallis ettevõtmine!»
Uue aasta algus tõi Eesti Rahvusringhäälingus kaasa mõningad muutused. Nimelt on ERRis jooksval uudistesaatel «Aktuaalne kaamera» uus põhjamaine visuaalne identiteet. Nüüdsest domineerivad värvivalikutes helged toonid ning eetrigraafika on muutunud senisest dünaamilisemaks. Vaatajatele jääb aga arusaamatuks, miks paar sekundit kestev saatepea vahetusse läks.