/nginx/o/2022/12/08/15011737t1he20b.png)
Mööblipoe IKEA kliendid väljendavad ühismeedias kaupluse ostukärude süsteemi üle pahameelt. «Kuidas ma jätan oma käru kaubaga üksi seisma?» tõstatab pahur klient küsimuse, mille peale lahvatab tuline arutelu.
Mööblipoe IKEA kliendid väljendavad ühismeedias kaupluse ostukärude süsteemi üle pahameelt. «Kuidas ma jätan oma käru kaubaga üksi seisma?» tõstatab pahur klient küsimuse, mille peale lahvatab tuline arutelu.
Alles hiljuti lahvatas Twitteris arutelu selle üle, et üksi ostlejatele ei ole IKEA poodides mõeldud. Nimelt ei luba kauplus klientidel käruga enda auto juurde minna. «See on peaaegu loogiline korraldus, aga ei arvesta üksi poes käijatega,» väljendab üks klient pahameelt. Tema sõnavõtt mööblipoe kohta sai teistelt kasutajatelt kiiresti vastuse. «Ostad asju, jätad asjad käruga poe ette, tood parklast auto laadimiskohale ning alles siis saad oma asjad autosse panna,» arutleb teine ostleja postituse kommentaariumis.