Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

ÜLE NOATERA PÄÄSEMINE Mööblipoest voodi tellinud naisterahvas: üllatav, et ettevõte tühja õhku müüb

Copy
Merle pidi ähvardama mööblipoodi erinevate asutuste ning meediaga, et kätte saada enda raha.
Merle pidi ähvardama mööblipoodi erinevate asutuste ning meediaga, et kätte saada enda raha. Foto: Kuvatõmmised comfy.ee kodulehelt/ Elu24 kollaž

«Pääsesin pettusest praktiliselt üle noatera, sest pidin neid ähvardama erinevate asutuste ning meediaga, et enda raha kätte saada,» räägib murelik lugeja, kes vormistas mõnda aega tagasi mööblipoes comfy.ee tellimuse.

Eelmisel kuul kirjutasime sellest, et ühismeediast võib leida paljude pettunud inimeste tagasisidet, mille järgi mööblipood comfy.ee on oma kliente tüssanud ja nende usaldust kuritarvitanud. «Keda on tarneajaga lollitatud ja kes on üldse oma rahast ilma jäänud,» räägib murelik lugeja Merle (nimi muudetud, toimetusele teada) Elu24 toimetusele mööblipoe klientidest. Vahetult enne mainitud artikli ilmumist oli ka tema veebipoes tellimuse teinud. «Peale seda hakkasin asja uurima ning võtsin ühendust tootjaga otse,» räägib ta ja ütleb, et selle peale sai ta šokeeriva vastuse.

Loe pikemat lugu, kuidas armastatud muusik Karl Madis tellis endale samast internetipoest kopsaka summa eest diivani:

Märksõnad

Tagasi üles