Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

ENAM POLE SUVA Poleemikat tekitanud anonüümse välireklaami avaldaja: see ei läinud päris nii, nagu planeeritud

Copy
Rendini välireklaam.
Rendini välireklaam. Foto: Taavi Sepp

Ülemöödunud nädalal ajas kinnisavaramaaklerid marru Tallinna tänavatele ilmunud välireklaam loosungiga «100% suva, mis pärast saab». Nüüdseks on poleemikat tekitanud reklaamil juba mõnda aega lisaks olnud oranž triip, mis teatab, et Rendin.ee-l pole suva.

Reklaami avaldaja, turvalise üürilepingu platvormi Rendin juht ja kaasasutaja Alain Aun tõdes nädalapäevad pärast välireklaami teise etapi avalikustamist, et esmane emotsionaalne reaktsioon on muutumas üürituru probleemide sisuliseks aruteluks. Samas nentis ta, et kahjuks ei ole nende arutelude eestvedajateks maaklerid, nagu nad lootsid, vaid peamiselt üürikinnisvara omanikud, kelle jaoks on üürisuhe mitte ainult tulu-, vaid ka potentsiaalne kahjuallikas.

«Siit ka käesoleva konflikti peamine põhjus – üürileandjad riskivad üürilepingus olles isikliku rahaga, maaklerid aga mitte,» selgitas Aun. Ta lisas, et on korduvalt kutsunud maaklereid üles ühiselt üüriturgu korda tegema, kuid paraku on need üleskutsed tema sõnul valdavalt jäänud mõistmise ja vastukajata.

Tagasi üles