Ühismeediast leiab pettunud klientide postitusi ja kommentaare selle kohta, et mööblit tarniv veebipood comfy.ee jätab kliendid tühjade taskute ja pika ninaga. «Minul ema ja isa juba ütlesid, et varga nimi ei kao sinult mitte kunagi, see jääb sinuga igavesti,» räägib laulja Karl Madis, kes ootab tellitud diivanit juba pool aastat.

Ostjate usalduse võitnud veebipood comfy.ee on tüssanud paljusid oma kliente, kes on koondunud nüüd Facebooki, et jagada üksteisega tekkinud murekohti. Kas tõesti jäetakse inimesed ilma kaubast ja mööblile kulutatud rahast?

Sellest internetipoest tellis ka armastatud muusik Karl Madis endale kopsaka summa eest diivani. «Sain maksta kolmes osas ja öeldi, et peale esimest makset tuuakse kaup kohale,» märgib ta. Eeldatav kohalejõudmise aeg pidi olema aprilli alguses, kuid tänaseni pole diivanist kippu ega kõppu. «Diivan ei tulnud peale esimest, teist ega ka peale kolmandat makset, seda pole siiani.»