PAHUR KLIENT VÕI TEGEMATA TÖÖ ⟩ Generaatoririhma vahetus pööras kliendi ja autotöökoja omavahel tülli (1)

Annaliisa Köss
, reporter-toimetaja
Copy
Autoremonditöökoda. Foto on illustratiivne.
Autoremonditöökoda. Foto on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Nädala keskel postitas pettunud autoomanik Facebooki gruppi «Märgatud: TARTUS», et tema remonti viidud sõiduautole tehti ilma tema nõusolekuta veel üks töö lisaks, mistõttu sai ta suurema arve, kui algul hinnapakkumises öeldi. «Tahtsin veel üle täpsustada mõned asjaolud, kaasa arvatud lisarihmad, aga klient ei teinud kuulmagi ja lahkus,» kirjeldab juhtunut aga töökoja juhataja.

«Hoidke eemale Haage autoteenindusest,» alustab Mark oma postitust Facebooki grupis «Märgatud: TARTUS», kus kurdab, et tema remonti viidud sõiduautole tehti ilma tema nõusolekuta üks töö lisaks, mistõttu sai ta suurema arve, kui oli hinnapakkumises öeldud.

«Tellisin vana Ford Transiti hammasrihma vahetuse. Konsulteerisin, kahjuks telefoni teel, OÜ Haage Autoteenindus sekretäriga, kes tegi ettepaneku vahetada välja ka veepump. Eelarveks ütles 105 eurot materjalikulu ning lisaks kaks tundi töö eest (35 eurot/tund),» täpsustab mees. Ta lisab, et sekretär olevat eraldi rõhutanud, et kui vahetamisele läheb ka veepump, siis tööaega tasu ei lisandu.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles