Nädala keskel postitas pettunud autoomanik Facebooki gruppi «Märgatud: TARTUS», et tema remonti viidud sõiduautole tehti ilma tema nõusolekuta veel üks töö lisaks, mistõttu sai ta suurema arve, kui algul hinnapakkumises öeldi. «Tahtsin veel üle täpsustada mõned asjaolud, kaasa arvatud lisarihmad, aga klient ei teinud kuulmagi ja lahkus,» kirjeldab juhtunut aga töökoja juhataja.
Tellijale
PAHUR KLIENT VÕI TEGEMATA TÖÖ ⟩ Generaatoririhma vahetus pööras kliendi ja autotöökoja omavahel tülli (1)
«Hoidke eemale Haage autoteenindusest,» alustab Mark oma postitust Facebooki grupis «Märgatud: TARTUS», kus kurdab, et tema remonti viidud sõiduautole tehti ilma tema nõusolekuta üks töö lisaks, mistõttu sai ta suurema arve, kui oli hinnapakkumises öeldud.