Eesti Energia suhtekorraldus jätab soovida? Klient: universaalteenuse leping on sõlmitud minu teadmata

Triin Roos
, ajakirjanik
Copy
Foto on illustreeriv.
Foto on illustreeriv. Foto: Konstantin Sednev/Postimees Grupp

Eesti Energia klient on pettunud elektrifirma suutlikkuses selgelt kommunikeerida universaalteenusele üleminekut. «Mina ei ole sõlminud universaalteenuse elektrilepingut Eesti Energiaga, see on sõlmitud minu eest ja minu teadmata,» kirjutab klient sotsiaalmeedias. Eesti Energia sõnul on nad aga kõiki kliente õigeaegselt teavitanud.  

«Eesti Energia suhtekorraldus on suutnud mind taas (negatiivselt) üllatada,» kirjutab Eesti Energia klient Mart sotsiaalmeedias. «Ma tean universaalteenust, kuidas see tekkis jne. Tean väga hästi. Kuid teadaolev ei anna mingit alust selliseks sõnastuseks, millega pöördumine algab: mina ei ole sõlminud universaalteenuse elektrilepingut Eesti Energiaga, see on sõlmitud minu eest ja minu teadmata. Õnneks on võimalus lepingust taganeda 29. oktoobrini (teenustasuta, mida pöördumine ei ütle!),» selgitab Mart.

Eesti Energialt saadud teavitus.
Eesti Energialt saadud teavitus. Foto: Ekraanitõmmis.
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles