Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

«Mina olen kaardi omanik ja mulle te infot ei väljasta?» Bolt võttis mehe kontolt üle 250 euro, ent keeldus salapärase kliendi andmeid jagamast

Copy
Artikli foto
Foto: Shutterstock/kollaaž

Martin avastas paar päeva tagasi, et Bolt on võtnud tema kontolt üle 250 euro, kuigi mees pole ise ühtegi firma teenust hiljuti kasutanud. «Miks selline asi juhtus ja kuidas see üleüldse võimalik on?» on Martin täiesti hämmingus.

Hiljaaegu sai Martin kohutava üllatuse osaliseks, kui avastas, et ühelt tema Bolti kasutajaga ühendatud kontolt on järsku kadunud üle 250 euro. «Mul on mitu pangakontot ja ma teadsin, et mul on mingi raha seal kontol. Vaatasin siis järsku, et 12 eurot on hoopis arvel ja Bolti poolt on tehtud broneeringuid iga kümne minuti tagant. Mõtlesin, et kuidas see ometi võimalik on.»

Martini SEB kontolt oli nagu tina tuhka kadunud 266,4 eurot mitme maksena umbes kümneminutiliste vahedega. «Läksin Bolti äppi, et mis mõttes, kas nad on tagantjärgi võtnud mingit raha. Äpis ei näidanud ühtegi sõitu ega mitte midagi. 2. oktoobril oli viimane sõit, mis ma tegin, mida seal näitas.»

Tagasi üles