PAKIB OLEMATU KAUBA KOKKU? Sadu kliente petnud tuntud mööblipood peatas uute tellimuste vastuvõtmise (1)

Annaliisa Köss
, reporter-toimetaja
Copy
Foto on illustratiivne.
Foto on illustratiivne. Foto: Phillip Goldsberry / Unsplash

Juba pikemat aega on Reval Mööbli ehk OÜ Agir kliendid pidanud ettevõttes pettuma, kuna ei saa kätte ei tellitud tooteid ega ka tagastamisele kuuluvat ettemaksu. «Meie poole on selle aastal jooksul pöördunud 108 tarbijat,» ütleb tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti kommunikatsiooninõunik Aap Andreas Rebas.

Elu24 toimetusele viimati laekunud kirjas kurdab ebaausa kauplemise ohvriks langenud Kaido (nimi muudetud, toimetusele teada), et tal täitub kauba tellimisest novembris juba aasta, kuid siiamaani ei ole ta näinud ei soovitud nurgadiivanit ega ka tagastamisele kuuluvat raha.

Möödunud aasta novembri lõpus internetipoest revalmoobel.ee soetatud nurgadiivani eest tasus mees ettemaksuarve kogu summa ulatuses, kandes ettevõttele üle 727 eurot ja 20 senti.

Tagasi üles