Paar päeva tagasi anti sotsiaalmeedias teada, et Eesti TOP-50 pizzeria esindajad reageerivad raevukalt toidukriitikale ja solvavad oma kliente. Alates laupäeva pärastlõunast ripub Kaja pizza Facebooki lehel pikk vabanduskiri.
KAJA PIZZA VABANDAB OMA KLIENTIDE EES ⟩ Ettevõtte omanik: meie sotsiaalmeediasse häkiti sisse (3)
Kõik sai alguse sellest kui Instagramis anti peale Kaja pizza külastust roa kohta kommentaar, kuid selline hinnang ja foto kvaliteet ei sobinud pizzeria omanikule üldse ning postitusele järgnes kohene reaktsioon. Nüüd tuleb välja, et tegemist oli häkkeritega, kes tegutsesid ettevõtte sotsiaalmeedias.
«Tahtlikult valesüüdistuste ja võltsisuga oli see rünnak suunatud Kaja Pizza Köögi mainet kahjustama, ettevõtte asutajate kui ka meeskonnaliikmete mainet. Kõik meie tõelised sõbrad teaksid, et viimase viie aasta jooksul, mil valmistasime tippkvaliteedilistest koostisosadest ausa pitsa ja olles kirglikult oma töö vastu, ei vastanud me oma klientidele kunagi lugupidamatul viisil,» rääkis omanik.
Ka pizzeria meeskonnaliikmed said ähvardusi oma isikliklikele kontodel ning kardeti oma turvalisuse pärast. «Me suhtume olukorda tõsiselt ja valmistame ette kohtumenetlusi kurjategijate vastu pärast käimasoleva juurdluse lõppu,» lisati postituses.
Ettevõte jätkas, et nemad vägivalda ei salli, ei verbaalset ega füüsilist oma ettevõtte ega meeskonnakaaslaste suhtes. «Meil on sügavaim austus kõigi oma inimeste vastu, olgu nad siis: meeskonnaliikmed või lojaalsed kliendid. Kaitseme alati oma toodet ja kogukonda,» seisis postituse lõpus.
Loe täispikka postitust!