Kõik sai alguse «toidukriitiku» postitusest. Instagrami loodud kontol jagatakse erinevate Eesti asutuste pitsade arvustusi. Pärast kuulsa pizzeria Kaja pizza külastamist jättis Instagrami konto looja nende ettevõtte roa kohta kommentaari, hinnates toodet 7,5-7,8 punktiga 10-st.
«Üldiselt on kõik hästi. Tellimus valmis kiiresti. Koostisosad on head ja kvaliteetsed. Kahju, et selles pizzerias ei kasutata puuküttega ahju, kuid olen kindel, et see on piirkonna inimestele suurepärane võimalus Napoli pitsat süüa. 7,5-7,8 / 10,» kirjutas blogija ülevaates.
Selline hinnang ja foto kvaliteet ei sobinud pizzeria omanikule üldse ning postitusele järgnes kohene reaktsioon.
«Miks esimene pitsapilt nii kole on? Kas sa tegid ta tahtlikult halvaks?» - kirjutas kaubamärgi esindaja. «Ära solva Kaja pitsat inetute piltidega. Ja mis kogemust või haridust sul on, et end toidukriitikuks nimetada?» – jätkas restorani kaasomanik järgmises kommentaaris.
Kommentaarid kasutajate arvustuse kohta on tõepoolest üsna karmid.
Uudisteportaal Limon palus Kaja pizzalt kommentaari, kas selline suhtlus on restorani puhul norm.
«Tere hommikust! Inimene kahjuks ei tea, kes ta on, kas mees või naine. Kuna konto on anonüümne, siis profiilil kirjutas ta, et on toidukriitik. Kui keegi nimetab end avalikul kontol toidukriitikuks, siis juriidiliselt peavad sellisel inimesel olema vastavad dokumendid. Nagu näiteks kinnitus oma erialasele kogemusele selles vallas, fotokaamera kasutamise oskus ja nii edasi. Toidukriitikuks ja toidublogijaks olemise vahel on tohutu erinevus. Just juriidilisest vaatenurgast. See mees keeldus selliseid tõendeid oma ametialase seotuse kohta esitamast. Meie poolt oli ainuke kommentaar foto kohta. Oleme oma valmistatud pitsa üle siiralt uhked ning austame oma töötajaid ja külalisi. Kuid ükski adekvaatne inimene ei soovi seda fotot vaadates sellist toodet osta,» sai Limon vastuseks.