VEEBIPOE ÄMBER ⟩ Sibulasaaga sai lõpu: proua ajas nädal aega taga puudu olevaid tulbisibulaid

Ketlin Kruse
, Reporter
Copy
Lillesibulad. Foto on illustreeriv.
Lillesibulad. Foto on illustreeriv. Foto: Marko Saarm/Sakala

Veebipoest tulbisibulaid tellinud Eljo sai oodatust 80 sibulat vähem. Nii ajas ta nädal aega taga puudu olnud lillesibulaid. Reedel leidis mure siiski lahenduse ja lillehuviline saab kümme sibulat suisa pealekauba.

«Nädal aega käis see polka,» nentis Eljo, kes kahtlustas, et sai Bauhausist ostetud lillesibulatega petta. Kuigi tänaseks on probleem lahenenud, jagas ta seda lugu eesmärgiga kõiki hoiatada. «Ma ei mõtle üldse enda peale, vaid pigem ikka teiste peale.»

Ehkki naine oli väidetavalt poe sõnul ainus, kes sai oodatust vähem lillesibulaid, arvab Eljo, et petta saanuid on veel. «Kampaania oli üleval ja teised ka ostsid. Ma ei saanud olla ainus.»

Nimelt on poe veebilehel ahvatlev kampaania: «Ostes 4, maksad 3 eest!». Nii telliski Eljo 9. septembril neli pakki tulbisibulaid. «Ja siis jäin oma tellimust ootama.» Nädal hiljem saabunud pakki avades sai ta aga halva üllatuse osaliseks.

Bauhausi lillesibula kampaania
Bauhausi lillesibula kampaania Foto: Kuvatõmmis veebilehelt

«Vaatasin, et mis jama see on – seal oli 80 tükki vähem!» Nimelt oli Eljo tellinud neli 50 tulbisibulaga pakki, ent igas pakis oli vaid 30 sibulat. «Ma arvestasin 200 sibulaga, aga sain ainult 120,» on naine siiani nördinud.

Kohe võttis proua ühendust Bauhausiga. «Hakkas kohe suhtlema, rääkisin teenindajaga ja palusin ka juhatajat.» Pood olevat Eljole öelnud, et neil ei olegi pakke, kus on 50 lillesibulat, vaid müügil on on ainult 30sed pakid. «Hiljem oli veebilehel muudetud, et täna enam 50seid ei olegi üldse müügil.» 

Toimetusele tunnistas Bauhausi juhataja Veronika, et tegu oli tehnilise rikkega, mis kohe parandati. Lisaks rõhutas ta, et tegid ettepaneku sibulad tagasi võtta, ent proua oli jõudnud need juba maha istutada. Siinkohal toonitas ta, et tellimuse saabudes tuleks kindlasti see enne üle kontrollida. Poe juhataja nentis, et teevad omalt poolt kõik, et see olukord lahenduse leiaks.

Nädal aega kestnud sibulasaaga sai reedel lõpu. Kui esialgu pakkus pood prouale kümneeurost sooduskupongi, siis täna andsid nad teada, et on nõus saatma puudu olnud 80 sibulat järele. «Nüüd helistasid, et saadavad sibulad,» rõõmustas Eljo teisel pool telefonitoru. Kuna poel on 30 sibulaga pakid, saab naine suisa kümme sibulat pealekauba.

Ka Bauhausi juhataja Veronika ütles saadetud kirjas: «Lahendasime kliendiga mure ära ja saadame talle puuduoleva koguse järgi.»

Rõõmusõnumist olenemata ei suuda Eljo mõista, miks klient peab ise vastuseid ja õiglust taga ajama. «Et maksan raha, ootan sibulaid ja pärast pean veel oma aega kulutama, et seda korda saada,» on Eljo sõnul olukord ebaõiglane.

Bauhausi pood Tallinnas Lasnamäe.
Bauhausi pood Tallinnas Lasnamäe. Foto: Konstantin Sednev
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles