Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

OHHOO Prints Charles andis välja parfüümi

Copy
Prints Charles
Prints Charles Foto: Andrew Milligan, Scanpix

Prints Charles tõi turule uue parfüümi. Tegemist on suvise lõhnaga, mis meenutab Highgrove'i aedade külluslikku lõhnabuketti.

Alanud on uus peatükk inglise kaubamärgi Penhaligon's suhetes kuningliku perekonnaga. Koostöös prints Charles'iga on välja antud uus parfüüm nimega Highgrove Bouquet. Nagu nimigi ütleb, on uus parfüüm pühendatud Highgrove'i aedadele, vahendab Daily Mail. Highgrove on Walesi printsi ja Cornwalli hertsoginna Camilla pereresidents. Taimedega tegelemist on prints Charles alati armastanud ning uus parfüüm on justkui austusavaldus Highgrove'i aedadele.   

Parfüümi peamiseks koostisosaks valiti kuninglikest aedadest hõbedane pärn. 

Parfüümi Highgrove Bouquet 100 ml pudeli hind on 152 naela.

Teadaolevalt kantakse 10% parfüümide müügist üle Charlesi heategevusfondile The Prince's Foundation. Sellest laekuvaid vahendeid plaanitakse kasutada heategevuslike haridusprogrammide rahastamiseks traditsioonilise käsitöö, kunsti, aianduse, moe ning mahetoidu tootmise ja põllumajanduse valdkonnas.

Pika ajalooga Inglise kaubamärki Penhaligon's on alati seostatud kuningliku perekonnaga. Selle asutaja William Henry töötas kuninganna Victoria õukonnas juuksurina ja parfüümide loojana. Pärast tema surma lõi Penhaligon's Marlborough' hertsogi jaoks kõige kauem ajahambale vastu pidanud lõhna – Blenheim Bouquet. Sellest sai ood Blenheimi paleele. Muide, sel aastal saab vaid eritellimusel valmistatav parfüüm 120-aastaseks.

Ka printsess Diana tundis selle parfüümibrändi vastu erilist sümpaatiat. Pärast seda, kui saadi teada, et Diana kasutab 1978. aastal turule toodud Bluebelli lõhna, sai viimasest Penhaligoni kaubamärgi lipulaevana kõige populaarsem parfüüm, vahendab lady.mail.ru.

Tagasi üles