««Pa-pa-pa-parim suvi» pa-pa-pa-palun jäta mind rahule, ma vihkan seda reklaami!» säutsub Twitteris kasutaja Miinaeitea. Ta pole aga ainus, keda sellesuvine Lidli kaupluse reklaam nii väga häirib. Võtsime ühendust koolitaja, brändinõustaja ja Tallinna Ülikooli õppejõuga, kes selgitab, miks see reklaam eestlastele nii vastukarva on.

«Pa-pa-pa-parim suvi!» – kummitab eks? Märtsi algul avati Eestis kaheksa Lidli kauplust. Huvi asja vastu oli suur nii Tallinnas kui ka Tartus. Avamistseremoonia ja lindilõikamine toimus üheaegselt 3. märtsil vahetult enne kõigi kaupluste pidulikku avamist kell 8 hommikul. Lidli kaupluste avamisel osalesid Saksamaa suursaatkonna, Saksa-Balti kaubanduskoja ja kohalike omavalitsuste esindajad ning Lidli piirkonnajuhid.

Hommikul looklesid kõikide Lidli poodide uste taga pikad järjekorrad, mis ostjate rõõmuks liikusid üsna kiiresti. Poest tulid inimesed välja odava kala, kohvi, õlle ja jäätisega.