Eine lõpetanud õhtustaja sai suure pettumuse, kui hakkas Tallinnas Ülemiste keskuses asuvas Chi restoranis arvet maksma. Tšekki vaadates märkas klient, et kaks eurot on juurde lisatud. «Ma ei hakanud rohkem midagi küsima, sest olin niigi teenindaja peale vihane,» sõnas ta nördinult.
Tellijale
Restoranis einestanud klient leidis arvelt ootamatu lisa: mujal pole veel sellist asja näinud
Ülemiste keskuse külastaja käis Chi restoranis Aasia kööki nautimas, kuid märkas arve tasumisel midagi eriskummalist. Tšekile oli lisatud kaks eurot selle eest, et toit oleks vürtsikam. Uurisime kliendilt, kas teda sellisest hinnatõusust ka teavitati.
Kliendi sõnutsi ei leidnud ta menüüst sellist kohta, kus oleks täpsustav info lisatasu kohta. «Jagan seda, sest mujal pole ma veel sellist asja näinud, ehk asjad muutusid ühe kuuga, kui viibisin puhkusel Eestist väljas,» sõnas nördinud klient.