Pettunud autoostja nördinult: seda asja ma nii ei jäta! (2)

Triin Roos
, Ajakirjanik
Copy
Mazda, mis uuele omanikule palju peavalu põhjustab.
Mazda, mis uuele omanikule palju peavalu põhjustab. Foto: Erakogu

Elu24 toimetuse poole pöördus Võru mees Jaak, kes ostis auto Tallinnas automüügiga tegelevalt Jevgenilt. Kui müümise hetkel tundus autoga kõik korras olevat, siis peagi selgus Jaagu sõnul tõsiasi, et auto mootoril esinevad suured vead. Automüüjaga aga Jaak enam lihtsasti ühendust ei saanud. 

Võru mees Jaak ostis 2. aprillil Tallinnast sõiduki Mazda CX-5, mille eest maksis enese sõnul 13 000 eurot. Auto müüja ei ole ostusummat kinnitanud ning Elu24-l puudub teave täpse ostusumma kohta (toimetuse täpsustus 03.08.2022). Esialgu tundus kõik Saksamaalt toodud autoga korras olevat. Natuke murelikuks tegi meest vaid see, et müüjalt ei õnnestunud mehe sõnul saada infot viimaste hooldustööde, sh õlivahetuse osas. 

Peagi algasid mehel autoga probleemid. Armatuurlaual hakkas põlema mootorituli ning Jaak pidi minema autoga remonditöökotta. Kahjuks ei jäänud see esimeseks korraks, mil alles ostetud autoga remondimeeste juurde pöörduda tuli. Jaak käis teise, kolmanda ja neljandagi korra enne kui tal hing põhjalikult täis sai ja ta Elu24 poole pöördus palvega, et prooviksime automüüjaga ise ühendust saada. Nimelt ei võtnud auto müünud Tallinna mees Jaagu kõnesid enam vastu ega vastanud ka e-kirjadele, kuigi müüja andis Jaagu sõnul autole garantii 6 kuud. Müüja omaltpoolt garantii andmist aga Elu24-le ei kinnitanud ning ka Jaak garantii andmise kohta Elu24-le tõendit ei esitanud. Jaaguga asja täpsustamisel märgib Jaak, et müüja poolt garantii lubamisega siiski tegu ei olnud (toimetuse täpsustus 03.08.2022). 

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles