Ülemaailmne uuring näitas, et majanduskriis kajastub tarbimisharjumuste muutumises.
Odavus, kiirtoit ja pandimajad on uuesti au sees
Uuesti on au sees odavus, kiirtoit ja pandimajad, kirjutab AFP.
Gurmeeroad ja šampus on vahetatud odavate kiirsöökide ning koolajookide vastu.
Diori moemaja loobus šampuse pakkumisest, kuid ülejäänu pealt eriti kulusid kokku ei hoita.
Moemaja esindaja Sidney Toledano kinnitusel pakuvad nad ka kokkuhoiu ajal kvaliteetset kõrgmoodi.
«Raketel aegadel tuleb riietuda nii stiilselt kui võimalik,» lisas Toledano.
Modell Yannick Maentele kinnitas, et pidude arvu on vähendatud ja šampusest üldse loobutud.
Praeguses keerulises olukorras on aga pandimajadel hea aeg, kuna inimeste säästud sulavad nagu kevadine lumi ja töökohti jääb aina vähemaks.
Näiteks Austraalia ühe suurema pandimajaketi külastatavus kahe viimase kuuga kasvanud 15 protsenti.
Majanduskriis on Suurbritannias uuesti fish & chips toidu ausse tõstnud. Rahvas sööb jälle mõnuga rasvast ja odavat toitu. Tervislik toit on paljude jaoks liiga kallis.
USA Florida Pinellase maakond pakub rahakriisis olevatele paaridele üliodavat abiellumisvõimalust. Pakkumine siiski eeldab mitme paari abielu ühel ajal sõlmimist ning see toimub Valentinipäeval 14. veebruaril.