Bolti teenus on viimase nädala jooksul korraliku kaebuste rahe alla sattunud. Teenuse kasutajad on endast väljas, sest tunnevad, et Bolt eksitab neid.
Twitteris on vohama läinud kirev arutelu, kus inimesed räägivad enda kogemustest Bolti teenuste kasutamisega ning avaldavad pahameelt viimaste muudatuste üle.
Arutelu sai alguse Kreete säutsust, kus ta pahandas, et Bolt näitab oma rakenduses, et takso maksab 3,4 eurot ja ooteaeg on neli minutit, kuid siis saadetakse auto, mille ooteaeg on kümme minutit ning hind kallim. Kreete tunneb, et selline käitumine on kliendi eksitamine.
Bolti kaasasutaja ja tegevjuht Markus Villig märkas inimeste muret ning vastas säutsule põhjendusega, et saabumisaja arvutab Bolt lähima kolme kuni viie juhi põhjal. Kui ükski neist ei reageeri, läheb tellimus automaatselt järgmistele ja seega on ka eeldatav saabumisaeg kahjuks pikem. Hind aga nii muutuda ei saa ning kui kaugematel juhtidel on kõrgem tariif, küsitakse kliendilt selle muutmiseks luba.