N, 9.02.2023

Maitselage reklaam lähisuhtevägivalla abil või tabav sõnademäng? Krõbekanarestorani KFC postitus lõi netirahva kahte leeri

Annaliisa Köss
, reporter-toimetaja
Maitselage reklaam lähisuhtevägivalla abil või tabav sõnademäng? Krõbekanarestorani KFC postitus lõi netirahva kahte leeri
Facebook Messenger Twitter Whatsapp
Comments
Krõbekana. Foto on illustratiivne.
Krõbekana. Foto on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Ameerikast pärit krõbekanarestoran Kentucky Fried Chicken (KFC) tundub olevat Johnny Deppi ja Amber Heardi maailmakuulsast kohtuasjast inspiratsiooni saanud. Kui ühtede arvates on reklaam maitsetu, siis teiste arvates jällegi geniaalne.

3. juunil postitas krõbekanarestoran Kentucky Fried Chicken (KFC) oma Facebooki lehele reklaami, kus ilmselgelt on inspiratsiooni saadud Johnny Deppi ja Amber Heardi kõmulisest kohtusaagast. 

«Tulevikuks veits krõbedamat nõu Kariibi mere piraadile,» kirjutatakse KFC EE Facebooki lehel ning jagatakse allolevat reklaami, millel seisab: «Johnny, vali järgmine kord parem ämber,» vihjates «Kariibi mere piraatide» staarile Johnny Deppile ja tema eksabikaasale Amber Heardile, kelle eesnime eestikeelne hääldus on just nimelt ämber.

Märksõnad
Tagasi üles